Komentáře

Zobrazit vše (625)
Zobrazit starší komentáře

501 Jana Jana | E-mail | 5. června 2011 v 12:11 | Reagovat

Souhlasím s peticí

502 ivhav ivhav | E-mail | 5. června 2011 v 12:12 | Reagovat

[495]: A co jste udělal osobně vy sám, aby to "ostuda" jak říkáte - nebyla? Jen jste se jezdil rekreaovat a očekával, že ten nepořádek, který tam lidé napáchají, si příroda sama uklidí?

503 Eva Eva | E-mail | 5. června 2011 v 12:13 | Reagovat

Zábavních podniků je v okolí Prahy dostatek, čisté a volně dostupné přírody rapidně ubývá z důvodů čistě materialistických. Braňme se proti tomu!

504 Roman Barák Roman Barák | E-mail | 5. června 2011 v 12:15 | Reagovat

Přírodní krásy mají zůstat přístupné pro všechny a není důvod za ně platit.Stavby podobného typu nic pozitivního nepřináší a tyto klidné lokality nenapravitelně ničí.

505 Janina Janina | 5. června 2011 v 12:16 | Reagovat

Změna to ano ale třebas to vyčistit apod... Ale né Marina klub bydlení pro vyvolené s molem pro lod,vzělávací centrum tím je asi myšleno jachtařský klub a restaurace. To bude ráj! Marina klub,golfový hřiště,bydlení s molem a tam jachta+členství v klubu,restaurace. Hm dobrý mě se to líbí Vám ne??! Proč se ten Probošták prostě nevyčistí a nechá st jako přírodní koupaliště!

506 Jenčíková Jenčíková | E-mail | 5. června 2011 v 12:17 | Reagovat

Vážení,
moje rodiště je Brandýs, i když tam nežiji, dovoluji si upozornit na reálné skutečnosti, které by měli případné investory jistě osdradit, a to je, že celá tato lokalita leží na písku!!! A stavět něco na písku je určitě riziko. Dále Proboštská jezera vznikla vlastně bagrováním písku, místy dosahuje hloubka desítky metrů pod hladinou, proto zde vždy bylo koupání na vlastní nebezpečí! Je to vlastně prosáklé Labe. Celé proto okolí  jezer je jedno pískoviště. Takže dle mého názoru budou mít pěkný problémy jak s pískem, tak s vodou.

507 boudiccaw boudiccaw | 5. června 2011 v 12:18 | Reagovat

[495]: Mirečku, ty jeden bl...dyť Ti říkám, že jsem tam byla včera....očividně asi chodíš jinam nebo celou situaci sleduješ jen ze svého lamborgini??? Opravdu ale opravdu si myslím, že vím, koho volíš a zdá se mi, že Ti vymily penízky celou Tvou hlavinku....koukej se zamyslet a začni logicky uvažovat...když nasereš lidi, tak Ti tam stejně pšenka nepokvete...a příroda...ta si Tě najde...:)

508 Ondřej Píša Ondřej Píša | E-mail | 5. června 2011 v 12:18 | Reagovat

Jsem rozhodně proti záměru. Jsem sice z Prahy, ale rozhodně chápu obyvatele B. Nad L. a maximálně je podporuju. Bojujte a protestujte, co se jen dá !!! Držím Vám palce.

509 Petr Petr | E-mail | 5. června 2011 v 12:20 | Reagovat

Můžete se přijet podívat k nám do Liberce, a uvidíte názorný příklad chování "radnice" a developerů. Jedna díra v centru je zastavěná poloprázdným OC a v druhé se už taky udělalo jezírko, jako před nedávnem v té první. Aby náhodou ódeesáci a socaní nepřišli své "požitky", tak komplotem odstranili nové vedení města i s primátorem a otevřeli tak cestu svým rejdům. Centrum  na desítky let zadluženého města se tváří jako úžasná vizitka předminulého vedení, ale pár kroků od něj se chce jednomu zvracet. Takže se připojuji k petici a držím Brandýsákům palce.

510 T.Bukovsky T.Bukovsky | E-mail | 5. června 2011 v 12:23 | Reagovat

Kapitalisti paraziticko-mamonářský...na všem by rejžovali zlato..les, vody apod musí zůstat českého národa a obecnému lidu. PS:A katolickým středověkým fašounům co ukradli vše nekatolíkům a ohánějí se před neznalci , že zloději jsou ti bolševický, bych nedal ani zlomenou grešli. Ať jim to dá rod Habsburků.Ze svého.

511 Božena Božena | E-mail | 5. června 2011 v 12:23 | Reagovat

Dávám hlas za zachování jezer.

512 Milan Štora Milan Štora | E-mail | 5. června 2011 v 12:25 | Reagovat

[40Jsem proti záměru a plně souhlasím ze zachováním stávajícího stavu.

513 Eva Eva | E-mail | 5. června 2011 v 12:25 | Reagovat

Pořád se staví další a další domy,i když tolik bytů vůbec není potřeba.Na přírodu už nikdo nebere ohled(nerespektuje se ochranné pásmo okolo vodárny,staví se až k lesoparku...).V blízkosti Brandýsa jsem bydlela a jsem pro zachování krásného přírodního koupání v pěkném prostředí bez nutnosti platit předražené vstupné. eva

514 Lizzie Lizzie | E-mail | 5. června 2011 v 12:26 | Reagovat

No tak tohle tedy ne! V Brandýse jsem se narodila, stále bydlím poblíž a vzpomínek na město i na jezera samotná mám spousty... a vážně se mi nelíbí, aby si nějaký *censored* mohl nabalit kapsy na tom, že to všechno zlikviduje. Takže já podepisuji, nabízím se k veškeré možné iniciativě... a vůbec, klidně se i plácnu na silnici před případné kamiony, pokud to nepůjde jinak.

515 Karel Kupka Karel Kupka | 5. června 2011 v 12:26 | Reagovat

[495]:A ty jsi určitě jeden z těch nenažraných dacanů,co má furt málo nacpanej báchor,co?Takové by měli začít věšet,a to hned!!! Z takových jako ty je mi na blití!!! Jdete přes mrtvoly jen pro vlastní zajmy a já věřím,že na každou svini se vaří voda!! A doufám,že ve tvém případě je bod varu velmi blízko,Mirečku!!!

516 Kjara Kjara | E-mail | 5. června 2011 v 12:27 | Reagovat

Jsem proti stavbě čehokoli kolem jezer ,Probošták". Stačí ,že pro pár VIP je zde již golfové hřiště a letiště . Raději ať páni na radnici dají do pořádku průjezd Brandýsem a uspíší opravu mostů .Je to  ostuda že vše trvá tak dlouho.

517 Janina Janina | 5. června 2011 v 12:28 | Reagovat

No už ted tam člověk má možnost potkat JCB bagr a nákl. vozy na Brandýské straně. Myslím že se už připravuje.

518 Eva Štorová Eva Štorová | E-mail | 5. června 2011 v 12:29 | Reagovat

Souhlasím se zachováním jezer.

519 Josef Josef | 5. června 2011 v 12:29 | Reagovat

Držím palce lidem z Brandýsa.
Mám jednu nejmenovanou přehradu :) (Želivku)  pod barákem a nesmím tam ani na houby-zákaz vstupu.Ale bohatí a vlivní si tam jezdí s policisty na člunu !!!

520 caful caful | E-mail | 5. června 2011 v 12:33 | Reagovat

Z Česka se stává Anglie, lidi to se nesmí stát

521 Alena Alena | E-mail | 5. června 2011 v 12:33 | Reagovat

Nejsem z Prahy,ale také se souhlasím s protestujícíma.Je to už humárna ,jak se ničí příroda jenom proto,že by si jistý okruh lidí válel šunky na lukrativním místě a ostatní ať čumákují ,nebo si najdou něco jiného!!!

522 Kamil Bříza Kamil Bříza | E-mail | 5. června 2011 v 12:34 | Reagovat

Určitě jsem proti tomuto zásahu do přírody.Vždyt příroda je ten nejlepší zábavní podnik.Nenechme si vnutit náký konzumní hnusárny.Co budeme dětem ukazovat- místo přírody herny,McDonaldy,parkoviště,hotely?

523 Zdeňka Zdeňka | E-mail | 5. června 2011 v 12:34 | Reagovat

Stavím se také proti zastavění.Je to jedno zmála rekreačních míst v okolí Prahy a je tam kus hezké přírody.

524 monika monika | E-mail | 5. června 2011 v 12:35 | Reagovat

ja se pod petici podepíšu, kdyz bude potreba a moznost se k ní dostat

525 Quiller Quiller | 5. června 2011 v 12:42 | Reagovat

Zásada,že Matka Příroda nerozlišuje svoje děti podle práv, které si lidé smluvili mezi sebou, platila tak akorát mezi severoamerickými indiány, než byli posláni do rezervací. V našem ani žádném jiném podobném režimu dávno neplatí. Co platí, jsou lidská práva. Právo na zdravé přírodní životní je sekundární, právo na podnikání je základním lidským právem . Tak to platí defacto a Krakonoš se nikdy z tohoto důvodu ani jako duch (deiure) s Tratenberkem jednou provždy nevypořádá. Zlom nastane ve chvíli, až ani jemu nebudeme moci založit rezervaci.

526 Alžbeta Švecová Alžbeta Švecová | E-mail | 5. června 2011 v 12:44 | Reagovat

Jsem za zachování stávajíciho stavu.Už je nejvyšší čas začít chránit přírodu a ne jí pořád zastavovat přiblblými domečky a různými hračičkami pro VIP.

527 vasastasa vasastasa | E-mail | 5. června 2011 v 12:45 | Reagovat

[495]: jj. plně souhlasíme. je fajn jak se každej ohání tím, že to máme uchovat pro naše děti, ale jak tu chcete udržet děti, když tu nejsou ani školky, tak si udělejte kompromis, já mám probošťák rád, ale proč konečně neudělat něco nového, vemte to , že v Boleslavi není ani kam jít. vše je zničené a co se týče obč. vybavenosti, tak sem nemůžete ani nikoho pozvat, pač je není kde ubytovat, díky tomu co se plánuje, tak budou třeba i mosty. Nevim kdo co má  v plánu, ale to co nabídli  je jen projekt, nikdo neřekl, že se jde stavět. Víte někdo jak je to vůbec daleko v jaké fázi to je? ať se tu nehádáme kvůli blbostem. A ještě  každý nadáváte na to , že někdo má a jiný ne. Dnes je ta možnost jít a podnikat, tak to zkuste taky a třeba budete mít ty narvaný bachory taky.

528 Ondřej Ondřej | 5. června 2011 v 12:46 | Reagovat

[497]:toho bych vůbec nezmiňoval,nejkřivější mezi křivými

529 Samuel Samuel | E-mail | 5. června 2011 v 12:52 | Reagovat

Tak to přesně zapadá do toho co se tady u nás všude děje. Stráský ničí Šumavu, Vondra by otevřel Brdy podnikatelům. Pro prachy nechají zničit příroda, aby se těch peněz nacpali ještě víc. To je jistě smutné a ubohé. Ale ještě smutnější je ze MY, VŠICHNI OSTATNÍ, tomu jen přihlížíme a jsme jako ovce.
Ale možná jste i Vy volili ODS / ne že by ostatní byli o moc lepší / a ti stojí za těma největšíma podvodama.
Takže to tady máme.  Sam

530 Jirka Jirka | 5. června 2011 v 12:54 | Reagovat

Právě jsem podepsal. Jezdil jsem tam jako kluk s tátou na ryby a jezdím tam občas i dnes koupat se se svými dětmi . Hodně se změnilo a pokud si někdo myslí že je toto místo zničené, tak ať si každý šáhne do svědomí jak se tam choval.Jsem proti přestavbě, protože dnes to bude zastavěné jezero a za 15 let přijdou na řadu i ty lesy.

531 majka majka | E-mail | 5. června 2011 v 12:57 | Reagovat

[527]: Tak si zajeďte do Průhonic a máš klid, když se ti to tak líbí - zaplat si cáchandu, máš tam i hotel, nikdo vám nebrání. A Probošťák nech normálně myslícím lidem se selským rozumem, co mají rádi přírodu místo umělé hmoty...
A že chybí v Brandýse občanská vybavenost? A kde jsi celou dobu byl, když jsi se proti tomu nepostavil?

532 Honza Honza | 5. června 2011 v 12:59 | Reagovat

Zase na tom chce někdo vydělat miliony!
Stejně tak,jako se to stalo u nás v Opatovicích nad Labem.Říkají tomu rozvoj obce! Hrůza a hnus.
Takováhle místa chraňte i vlastním tělem!
Souhlasím s peticí.

533 Jarda Jarda | 5. června 2011 v 13:11 | Reagovat

Ať zastupitelé zveřejní úplně všechny veřejné zakázky i ty nejmenší včetně městských firem včetně firem které je reaizují.....pak se podívejte na jednatele a vlastníky firem.......a vzhledem k tomu, že město je malé, pobavíte se ......budou nové předčasné volby?

534 janis janis | 5. června 2011 v 13:16 | Reagovat

Chytrost postrádající moudrost je velice nebezpečná a destruktivní, to je současný stav většiny lidstva!! Braňte maminku Přírodu, ona nám to vrátí!!!

535 Jana Bílková Praha 9 Kbely Jana Bílková Praha 9 Kbely | E-mail | 5. června 2011 v 13:19 | Reagovat

souhlasím s peticí

536 Jana Bílková Praha 9 Kbely Jana Bílková Praha 9 Kbely | E-mail | 5. června 2011 v 13:23 | Reagovat

držím palce aby petice splnila svůj účel
pamatuji když se tam těžil písek,když tam bylo vodní ptactvo a jezero se tvořilo.DRŽÍM MOC PALCE!!!!!!!!!!Nedejte se žádným Kellerům,Vítkům,Hušákům a jim podobným.

537 Radek Radek | 5. června 2011 v 13:29 | Reagovat

Brandýs je krásná historická a přírodní lokalita - co je ale katastrofa, že nejste schpní opravit infrastrukturu - mosty, silnice vedoucí ku Praze! Je štěstí, že už se začalo trochu opravovat náměstí!
Celé je to tam zaostalé - neudržované! Opravte cesty, budovy - pak se pouštějte do jiných projektů...

538 Radek Radek | 5. června 2011 v 13:35 | Reagovat

[537]:
Byl jsem leta ubytovaný na kolejích v Boleslavi, jsem z Olomoucka!
Přijeďte se podívat na Olomoucko - silnice, domy, budovy - opravené...
Přijedete do středních Čech a jste v Jiříkově vidění - jako by se investovalo jen do Prahy... ty silnice okolo Brandýsa - OSTUDA!
Udělejte si pořádek s infrastrukturou a pak teprve řešte megalománské projekty...

539 Jelínek Jaroslav Jelínek Jaroslav | E-mail | 5. června 2011 v 13:36 | Reagovat

Držím vám palce. Zabraňte těm nenažrancům ochuzovat lidi o přírodu.

540 Vl. Duška Vl. Duška | E-mail | 5. června 2011 v 13:37 | Reagovat

Jsem brandýský rodák a žiju zde celý život,stále vzpomínám na krásné chvíle,strávené v letních měsících v této lokalitě. Jsem zásadně proti nějaké komercializaci těchto prostor.Doufám,že vedení města nepodlehne svodům těchto zlatokopů a nic
takového nepovolí. Vždyť je poslední kus
volné přírody v okolí Brandýsa,jen lidi
by se tam měli chovat jako lidi a ten
bordel po sobě uklízet.
                        Vl.Duška

541 Muny Zapletal Muny Zapletal | E-mail | 5. června 2011 v 13:39 | Reagovat

[504]:Koho jste to zvolili za starostu?
O lidi se nestará, stará se o investory, jestli ho nesesadíte, tak vás prodá!
Na jezera v okolí Brandýsa mám úžasné vzpomínky, ještě z doby studií a jachtičku si tam nepojedu pronajmout,
proto jsem jednoznačně za zachování.
Ale jestli si starosta někde bokem plácnul, tak s tím nehnete. Podmáznout radnici je dneska běžná investice.

542 Eleonora Eleonora | 5. června 2011 v 13:44 | Reagovat

Copak už jste ztratili všichni úctu k přírodě, bez ní nebudeme nic. Proto se připojuji k petici a plně souhlasím aby se zachovala poslední volná příroda v okolí Brandýsa nad Labem, ale také bych chtěla vyzvat občany k pomoci při úklidu proboštských jezer, která je opravdu nutná. Eleonora občanka města Stará Boleslav.

543 milan čech milan čech | E-mail | Web | 5. června 2011 v 13:45 | Reagovat

tohle nejde vytrhávat z kontextu,je třeba sejmout tenhle zrůdný systém.... než to on sám přivede do nevratného ještě horšího stavu ...
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/business-ve-svete/clanek.phtml?id=702638

544 Karel Tichý Karel Tichý | E-mail | 5. června 2011 v 13:52 | Reagovat

Cože??? Copak není zábavný park na Černém Mostě, kde jsou i parkoviště a pod? A na jiných místech u Prahy? Copak není příroda sama o sobě zábavným parkem? Bohužel z toho kouká obrovský projekt, větší, než si starosta Brandýse myslí a než přiznává. Opravdu by jezera měla být klenotem a netknutá.

Prosím vás, udělejme pro to maximum, aby jsme si to uchovali. Informujte o petici a demonstrujme to. Karel Tichý, voják, Brandýs

545 Tomas Tomas | E-mail | 5. června 2011 v 14:38 | Reagovat

Souhlasim! Pozor ODS ma dlouhe prsty, u nas na Praze 6 stavi kasino hned u dzbanu, za vsim je Bratsky a Chalupa! Odvolani nam nepomohlo! Kde to jsme? I na mesici se maji lide lepe!

546 katerina katerina | E-mail | 5. června 2011 v 14:42 | Reagovat

jsem z Prahy a 100% se pripojuji k petici
Souhlasím se zachováním jezer a držím palce lidem z Brandýsa.

547 pavlína pavlína | E-mail | 5. června 2011 v 15:13 | Reagovat

Souhlasím s peticí.V Brandýse jsem se narodila a na Probošťák jsme jezdlili.Určitě je to lepší než přeplněná koupaliště v Praze. Teď se budu do Brandýsa stěhovat a protože mám byt v paneláku byla jsem ráda, že je blízko možnost koupání.Ještě tak ty mosty kdyby byly v provozu.Doufám, že to dopadne dobře a nic se tam stavět nebude!

548 Tara Tara | 5. června 2011 v 15:22 | Reagovat

http://bockova.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=194804 - autorka se tam prý byla osobně podívat dnes, prý už jsou zasypané vjezdy a cedule se zákazem vstupu...

549 vasastasa vasastasa | E-mail | 5. června 2011 v 15:36 | Reagovat

Autorka je slepice, která ani nebyla schopna zjistit o které jezero jde a komentuje Očko. To o které se jedná zmiňuje větičkou, že se tam platí vlezný. Opravdu chytrá žena

550 Tara Tara | 5. června 2011 v 15:39 | Reagovat

Já jezdívala jen na Lhotu, Probošták neznám, to mi ale nebrání podpořit Brandýsáky :)

551 majka majka | E-mail | 5. června 2011 v 15:42 | Reagovat

Koupačka zdarma na Probošťáku? Zapomeňte!

Když jsem se dnes dopoledne dočetla  v novinách o petici proti obestavění Probošťských jezer u Brandýsa, docela to se mnou zahýbalo. Je to krásný kout přírody, kam se člověk z východního okraje Prahy dostane za 20 minut a moc rádi jsme se tam jezdívali koupávat.

Nikdy se tam nevybíralo parkovné ani vlezné, v míru a pokoji tam spolu  relaxovali koupající, pejskaři i rybáři. S určitými obavami, aby tenhle ráj nezmizel, jsem pozorovala vybudování silnice ke golfovému hřišti a letišti, která jsou hned vedle, ale nějaký čas se nic nedělo, až letos.

První dojem, který jsem z článku měla, bylo zklamání, mísící se ovšem s mírným optimismem, že brandýsští si tenhle krásný kout vzít nedají a nedopustí, aby tam vznikl Disneyland.  Nikde před tím jsem se doposud  o tomhle záměru nedočetla, snad to ještě půjde zastavit a jen se o tom uvažuje, doufám, že je čas.

Petice mne však překvapila, čekala jsem petici dle petičního zákona ke stažení, ev. elektronickou formu s náležitostmi, jaké se obvykle očekávají, ale, bohužel, nic takového tam nebylo. No, nevadí, napíšu členům a  nabídnu pomoc, určitě se tohle dá  bleskově do pořádku, je to jen pár formalit, škoda jen, že příslušná publicita a zájem v médiích je promarněna, ale nevadí, snad se zadaří příště.

Chtěla jsem si udělat svůj obrázek o dění kolem Probošťáku a zajela se tam tedy podívat. Vjezdy k parkovišti u jezera s volným koupáním jsou zasypány, na silnici ke golfovému hřišti trůní zákaz vjezdu, jezero je obestavěno ohavnými obřími kostrbatými cedulemi Vstup zakázán. Pár hazardérů parkujících při krajnici nepřehledné a hustě frekventované silnice směrem na Lhotu, kteří zákaz ignorovali, silně komplikovalo provoz. Zajet se dá pouze ke druhému jezeru, s placeným vlezným i parkovným v kempu.

Bylo to tristní, dělalo to na mne dojem, že je pozdě. Moc bych si přála, abych se mýlila, těhle volných míst k pohybu ubývá kvapem, ale po mých zkušenostech už tomu nevěřím. A tak nezbývá než zamávat vzpomínkám na poetické koupání při zapadajícím večerním slunci, kdy jsme pozorovali přistávající malá letadýlka, které jsme si v pěkných dnech dopřávali denně i po práci (člověk tak ukončil den s pocitem, že nebyl celý o práci a báječně si protáhl kostru a ochladil se) a popojet na přecpanou Lhotu se vstupným a parkovným, kde vás už od vstupu začne citýrovat s holí hlídač parkoviště, aby tam nahemovali co nejvíc aut a pakovali jste těsně u sebe.

Těm zastupitelům, kteří tohle dopustili a povolili, posílám smršť kleteb a doufám, že se na ně už vaři voda. Když si vzpomenu ještě na úděsnou několikaletou situaci s nedostavěným mostem, která zlikvidovala již několik mnou oblíbených podniků v Brandýse, jako např. Galerii Za pět minut pět, mám k návštěvám Brandýsa čím dál menší chuť a sílící dojem, že ty defenestrace ve středověku měly něco do sebe. Bočková Dana

P.S. Toto napsala p. Bočková, panem vasastasa pojmenovaná slepicí, škoda že pan vasastasa neumí článek vkopírovat, opravdu chytrý muž

552 Tara Tara | 5. června 2011 v 15:47 | Reagovat

Myslím, že manifestace před radnicí by nebyla skutečně od věci, a žádat referendum pro takový megaprojekt.

553 Sekera Karel Sekera Karel | E-mail | 5. června 2011 v 15:57 | Reagovat

Souhlasím s peticí. V případě podpisové akce, zašlete tiskopisy, pomohu, jsem z Čelákovic.

Sekera Karel

554 majka majka | E-mail | 5. června 2011 v 15:59 | Reagovat

Domnívám se, že v rámci těchto komentářů již organizátoři petice dostali několik podnětů a rad, jak, kam a na jaké organizace se v této věci obrátit současně s ohromnou chutí občanů k této petici se připojit jak podpisem tak i osobně. Rozum zůstává stát na vševůlí tzv. mocných, přestože námi volených. Pokaždé je lehčí něco prodat a více se již nestarat, nežli naopak - vymyslet dlouhodobý plán, v rámci kterého by se dala tato jezera udržovat prostřednictvím obce - jsou různá sdružení, která by v tomto mohla zaangažovat, vše ovšem záleží zase jen a jen na nás - občanech, nakolik si dotyčných míst dokážeme vážit a nakolik si je dokážeme uhlídat.

555 Tara Tara | 5. června 2011 v 16:10 | Reagovat

Chtělo by to ale o dalším průběhu informovat. Já na tu výzvu narazila jen díky článku na Novinkách, jinak bych o ní nevěděla...

556 Tara Tara | 5. června 2011 v 16:34 | Reagovat

Nevím, zda posloucháte Counry Rádio, ale i v jejich zprávách se dnes objevila informace o protestu a petiční akci, bohužel bez udání adresy.

557 PavelZ PavelZ | E-mail | 5. června 2011 v 17:19 | Reagovat

V první chvíli, co jsem se o petici dozvěděl, jsem byl rozhodnut ji podpořit. Pak jsem si ale uvědomil že kromě strohé zprávy o záměru radnice vlastně nic bližšího nevím. Jsem staroboleslavák a žiji zde 47 let. Jako děti jsme se jezdívali na Probošťák léto co léto koupat. Pamatuji si, že už kdysi se mluvilo o záměru vybudovat z této oblasti odpovídající rekreační zázemí. Nikdy k tomu nedošlo. Myslím že ke škodě. Podotýkám znovu, že o záměru radnice a to v jakém rozsahu má k výstavbě dojít, nevím nic. Vím jen, že návštěvníci Probošťských jezer by si zasloužili příjemnější prostředí pro trávení volného času a to hlavně v létě. To co nám v současnosti jezera nabízí je k pláči. Špinavé záchody, neupravené pláže, pro děti téměř nic. Co se změnilo za 40 let? Dnes již na Probošťák nejezdím. V letních vedrech zajíždím radši do vzdálenější Lhoty. O atraktivnosti Lhoty svědčí v letních dnech stále plné pláže. Je zde příjemně. Myslím, že v tomto směru by si i naše město zasloužilo příjemné prostředí k rekreaci, které tu léta chybí. Myslím, že i občané našeho města se v tomto duchu vyjádřili v městském nedávném průzkumu veřejného mínění. Jsem zásadně proti výstavbě obytných domů v této oblasti. Vůbec by mi ale nevadil ohleduplný zásah v této oblasti ku prospěchu občanů a jejich trávení volného času. Jsem milovníkem koupání, proto bych si přál, aby případné zlepšení šlo tímto směrem. Myslím, že by to obrazu našeho města jenom prospělo.

558 Dušková Dušková | 5. června 2011 v 17:21 | Reagovat

Když jsem si to dnes ráno přečetla obešla mě hrůza. Co se to v tomto koutu Čech děje. Zbytečné letiště ve Vodochodech, zbytečné cosi u jezer. Každé volné místo se zastaví betonem, obežene vysokým plotem. Snad se v tomto případě podaří vše zastavit. Ono těch jezer a rybníků v okolí Brandýsa je docještě pár. Takže mě děsí, kdy někdo přijde s nějakým dalším místem, kde by se dalo něco "užitečného"postavit. Síla peněz je v této zemi obrovská a natažených rukou neubývá. A je celkem jedno, zda u kormidla je ta či ona strana.

559 vasastasa vasastasa | E-mail | 5. června 2011 v 18:04 | Reagovat

[554]:Chtěla jsem si udělat svůj obrázek o dění kolem Probošťáku a zajela se tam tedy podívat. Vjezdy k parkovišti u jezera s volným koupáním jsou zasypány, na silnici ke golfovému hřišti trůní zákaz vjezdu, jezero je obestavěno ohavnými obřími kostrbatými cedulemi Vstup zakázán. Pár hazardérů parkujících při krajnici nepřehledné a hustě frekventované silnice směrem na Lhotu, kteří zákaz ignorovali, silně komplikovalo provoz. Zajet se dá pouze ke druhému jezeru, s placeným vlezným i parkovným v kempu. Vážená paní Majko- zdá se Vám , že by se v tomto článku psalo o zmiňovaném jezeru? paní B. opravdu píše o Očku.

560 Bára Bára | E-mail | 5. června 2011 v 18:06 | Reagovat

Jezero potřebuje změnu. Když jsem byla malá, trávily jsme zde celé dny. Bohužel dnes zde koupu pouze psa. Svoje dítě bych do této vody nikdy nepustila. Změna je na čase, kdo to tu zná ten to ví

561 Tara Tara | 5. června 2011 v 18:17 | Reagovat

[557]:Pane Pavle, i to, co se uvádí, tj. zábavní centrum, přístaviště pro jachty,je jen stručné. Pokud to tak opravdu hodlají uskutečnit, s tím souvisí celá řada dalších nezbytných zásahů, např. kompletní infrastruktura (vodovod, kanalizace, příjezdové komunikace, zajištění odvozu komunálního odpadu, přívod elektřiny a plynu, zajištění telekomunikací, obchodní sítě...), což by opravdu znamenalo hrubý zásah do krajiny.
Nevím, jak se tomu říká dnes, ale kdysi byly v zákoně vodní plochy (včetně mokřadů) zahrnuty jako "významný krajinný prvek" a tyto VKP měly zvláštní statut, protože zejména vodní plochy mají velmi citlivý ekosystém a prudce reagují na změny, bohužel mnohokrát nevratně.

562 I.R. I.R. | 5. června 2011 v 18:36 | Reagovat
563 Jirka II. Jirka II. | E-mail | 5. června 2011 v 18:43 | Reagovat

Souhlasím s peticí a podepisuji. Zbytky přírody je třeba zachovat a chránit.

564 Petr Petr | E-mail | 5. června 2011 v 19:05 | Reagovat

souhlasím s peticí

565 Lena Lena | 5. června 2011 v 19:18 | Reagovat

Souhlasím s peticí. Na jezerech jsem trávila v dětství každé léto. A bylo tam přijatelně čisto, takže někdo se musel o okolí jezera starat. Pláže byly krásné a zdarma! Jenže bohužel v tomto státě jde o běžnou praktiku, že se něco nejdříve zrujnuje a zdevastuje a pak? No samozřejmě rozprodá. Komu? Za babku tomu, kdo dá nejvíc bokem. A co lidi? Ty ať drží hubu a krok.
Tak přesně tak to v Česku chodí. Všichni o tom víme a dokud si to necháme líbit, tak se můžeme rozloučit nejen s Probošťákem.

566 vašek vašek | 5. června 2011 v 19:43 | Reagovat

odpověd na č 161!!!! ZŘEJMĚ JSI V TOM ZAHÁČKOVANEJ TAKY! TAKOVÝTO NÁZOR MŮŽE MÍT POUZE ČLOVĚK KTERÉMU SE HONÍ V HLAVĚ POUZE PRACHY! JE MĚ TĚ LÍTO TY UBOŽÁKU!!!

567 Juraj Grexa, Ústí nad Labem Juraj Grexa, Ústí nad Labem | 5. června 2011 v 19:45 | Reagovat

Souhlasím s peticí.

568 Marian Maukš Marian Maukš | 5. června 2011 v 20:08 | Reagovat

"Podepisuji elektronickou petici"

569 Bedřich Falcman Bedřich Falcman | 5. června 2011 v 20:09 | Reagovat

"Podepisuji elektronickou petici"!!!!

570 Renata Kosorínová Renata Kosorínová | 5. června 2011 v 20:10 | Reagovat

"Podepisuji elektronickou petici"!

571 Martin Volše Martin Volše | E-mail | 5. června 2011 v 20:34 | Reagovat

Od malička se jezdím koupat na Probik a jsem rozhodně proti výstavbě zábavního centra. Je to jedno z posledních míst v okolí, kam se dá jet koupat z Brndýsa na kole a neplatit nehorázné poplatky za vstup na koupaliště. Pak už zbyde se jen cachtat v bazénku na zahradě. Kromě toho je to místo, kam se může člověk příjet zregenerovat a odpočinout, protože je tam klid a ten výstavbou centra a přílivem lidí rozhodně zmizí.

572 Iva Křížová Iva Křížová | 5. června 2011 v 20:46 | Reagovat

Nechte aspoň kousek přírody,vše se jen zastavuje,všude rostou nová a nová obchodní centra,za chvilku budeme s dětma chodit místo do přírody do obchoďáku.Nezasahujte a nebudujte zábavní centrum na Probošťáku.

573 Vašek Vašek | E-mail | 5. června 2011 v 21:03 | Reagovat

Proč to má být státu a na správu proboštských jezer mají platit lidi z daní, a to lidi třeba z Karlových Varů, z Českého Krumlova, z Brna, z Ostravy??

Proč se nesložíte a jako neziskovka "Milovníci proboštských jezer" pozemky nekoupíte vy??

Já jsem z jižních Čech, jsem milovník jihočeských rybníků, pískoven, bažin, atd. ... a na to nikdo z daní neplatíte, to má Rybářství Třeboň, a jenom to vzkvétá - žádné skládky, žádný bordel, nánosy, čistí to, udržují to. A to je přitom dle vaší terminologie "vyčůraný podnikatel", jo jde mu o zisk, to je pravda.

Zachraňte si to, když to milujete, ale nechtějte správu platit po všech lidech z celé republiky z daní.

574 vasastasa vasastasa | E-mail | 5. června 2011 v 21:06 | Reagovat

ano ano ano , já chci ať to postaví. a chci a chci a chci. politici držte se já Vám věřím. postavte to , držíme palce

575 vasastasa vasastasa | E-mail | 5. června 2011 v 21:10 | Reagovat

byl jsem upozorněn, že raději mám psát- představenstvo držte se

576 Vašek Vašek | E-mail | 5. června 2011 v 21:22 | Reagovat

Založte neziskovku a pozemky kupte. Pak budou vaše a soukromé vlastnictví se ctí! Můžete je nechat úplně volné, cokoliv, jakkoliv ... ale nebude to platit daňový poplatník z celé republiky, to je důležité.
Jinak se ozvou další a další se svými citovými vazbami a máme tu zas socialismus, kdy je všechno všeh a nic ničí a sami víme, jak to vypadalo.

577 TerrySazz TerrySazz | Web | 5. června 2011 v 22:01 | Reagovat

Souhlasím též s peticí, chraňme každý kousek přírody kolem nás!!!

578 Bříza Bříza | 5. června 2011 v 22:03 | Reagovat

Souhlasím s peticí.Je to krásný kout přírody,a měl by se zachovat, myslím že tam investorům nejde o stavbu pro lidi, ale jenom o jejich peníze.Jsem také rozhodně proti tomuto záměru

579 Miloš Miloš | E-mail | 5. června 2011 v 22:18 | Reagovat

souhlasím s peticí, jedná se opravdu krásný kout přírody kterých v našem státě valem ubívá, však ona příroda nám to jednou vrátí

580 Anna Matoušková Anna Matoušková | 5. června 2011 v 23:02 | Reagovat

[52]: To už dávno neplatí, na Praze 6 americkým areálem v Nebušicích máte zakázán průchod po turistické značce od 22 do 6 a nedaleko si daeveloper oplotil Dubový rybník cihlovou zdí takže nevědět o něm nemáte tušení, že jsdete podél vody.

581 ivoba ivoba | E-mail | 5. června 2011 v 23:47 | Reagovat

[509]: jsem rad, ze libereckou zbesilost nekdo zminil, ) zbourat si OD JESTED je opravdu neuveritelne a trochu znepokojive pro jested na kopci...

582 samuel samuel | E-mail | 5. června 2011 v 23:54 | Reagovat

Jen drobná poznámka,ten ,,Vasastasa,, nebo co to je, to bude asi hodně chytrej člověk. Takovej moudrej. Asi dřívější člen KSČ, nyní příslušník ODS Při jeho názorech se mi vybavila věta z jedné Haškovy povídky. Ta věte: ,, Toť jen nepatrná ukázka toho, jaká hovada rodí se pod sluncem,,
No nic....

583 anna anna | E-mail | 6. června 2011 v 0:49 | Reagovat

Zase jde někomu o peníze.Nedejme si zničit přírodu.Souhlasím s peticí

584 Vašek Vašek | E-mail | 6. června 2011 v 0:53 | Reagovat

Dle mého názoru není petice to pravé ořechové. Zvlášť ne po internetu. Možná je dobrý nástroj pro vás "Místní referendum". Jeho výsledek je pro obec závazný a právně vynutitelný.

Přečtěte si pečlivě: http://obcan.ecn.cz/index.shtml?w=u&x=143690
Je třeba to dodržet.
Odhaduju referendum na dotaz typu: "Smí obec prodat pozemek/pozemky xy soukromému subjektu?" nebo tak něco, aby se z toho nemohli nějak vyvlíknout.

585 vasastasa vasastasa | E-mail | 6. června 2011 v 0:54 | Reagovat

[582]: aj kokot. je mi 30 a jsem prostě jen pro to , aby se tu udělala nějaká změna. vždyť se o ten proboš%ták nikdo jinak nestará, tak ať se s tim něco udělá, a hlavně strašně rád reju, abych povzbudil lidi k dohadám. s pozdravem Václav Stašek t.č. Stará Boleslav

586 Hana Hana | 6. června 2011 v 7:28 | Reagovat

Byli jste se tam někdo z Vás co píšete tyto komentáře v poslední době podívat?
Zaplatíte parkovné,na pláži si vrazíte do nohy střep,jinde se spálíte o kopřivy a co teprve když máte potřebu jít na toaletu?Pitná voda neexistuje,užitková je z cisteren,které pamatují první republiku.Jedním slovem ráj!!!Proto fandím všem,kteří tuto oblast chtějí zrekultivovat.

587 Míla Dvořáček Míla Dvořáček | E-mail | 6. června 2011 v 8:26 | Reagovat

Není co dodávat - souhlasím s peticí. Dle mne je radnice zaplacena. Protože toto nemohl vymyslet soudný člověk.

588 jan severa jan severa | E-mail | Web | 6. června 2011 v 8:33 | Reagovat

Dobrý den,
domnívám se, že Probošťák by opravdu zasloužil jakousi kultivaci. Ovšem...
zničit tento krásný přírodní kout  úchylným megalomanským projektem, na kterém si developeři namastí kapsy a lidem citlivým ke kráse nedotčené přírody zbydou oči pro pláč, to se mi opravdu příčí. A co se týče brandýského mostu - likvidační nebyl jen pro galerii, ale i pro spoustu dalších obchodů. Sem s peticí:-)

589 Irena Irena | E-mail | 6. června 2011 v 9:06 | Reagovat

Zachraňte prosím,Probošťská jezera,mám tam vzpomínky na mládí,nechci o ně taky přijít.[553]:Podepisuji elektronickou petici.

590 samuel samuel | E-mail | 6. června 2011 v 11:38 | Reagovat

Vzkaz pro ,, Vasastasu,,
Jojo,to rytí a provokování  je dobrý,to se daří, takže sorry, ale já sem chvíli před tím psaním viděl v televizi Sašu Vondru a ještě k tomu mluvil Stráský o tom jak ,,chrání,, Šumavu.  to bylo na mě trochu moc.

591 Adéla Adéla | 6. června 2011 v 13:07 | Reagovat

PODEPISUJI!! ,sice tam nebydlím ale jezdím tam.

592 Ivana Janovská Ivana Janovská | E-mail | 6. června 2011 v 13:45 | Reagovat

Podepisuji elektronickou petici.

593 Karel Tichý Karel Tichý | E-mail | 6. června 2011 v 20:36 | Reagovat

Tak alespoň paní Iva Čierna - Peterová z radice v Brandýsi je proti zastavění jezer.

594 Svatava Janková Svatava Janková | E-mail | 6. června 2011 v 22:19 | Reagovat

Je na čase si všimnout, že nám berou to poslední, co ještě v republice je -zbytky krásné přírody.A nejen v Brandýsi /např. budoucí poddolování frenštátska a okolních Beskyd a jiné...

595 Dan Dan | 7. června 2011 v 0:39 | Reagovat

v okolí nebydlím, ale příroda je tam krásná.. naprosto podporuji petici. opravdu už kolem prahy není moc kam jet :( viz například www.d3klid.cz

596 Aleš Aleš | E-mail | 7. června 2011 v 13:26 | Reagovat

"Není co dodávat - souhlasím s peticí. Dle mne je radnice zaplacena. Protože toto nemohl vymyslet soudný člověk."Také mi to tak připadá!!

597 Paja Paja | Web | 7. června 2011 v 14:57 | Reagovat

Souhlasím a držím palce ať to vyjde

598 Lúca Lúca | E-mail | 7. června 2011 v 18:45 | Reagovat

Přátelé, musíte založit občanské sdružení, jehož slovo bude mít aspoň trošku váhu a bude slyšet - na jednotlivce se každý vykašle. Medializovat!!! do tisku, do televize. Lobovat u zastupitelů!! Aby věděli,že půjdou od koryta, když to schválí.
Co je v územním plánu? Ten je důležitý. Pokud tam stavby nejsou, nedopusťte jeho změnu! Tlačte na ty, kterým jste dali hlas ve volbách, aby vás poslouchali. Osobně!! Petice jsou k ničemu - to považují všichni za cár papíru - svolejte demonstraci!! Obejděte okolí, burcujte lidi!!
Zůstanete-li sedět na zadku s jednou peticí, tak ti frajeři, co si na tomhle projektu chtějí namastit kapsu - si ji namastí.

599 Kamil Kamil | 7. června 2011 v 19:36 | Reagovat

Přidejte prosím nejaké konkrétnější informace. Odkaz na úřední desku, nějaké plány, popisy. Kdy se to má rozhodovat? Nasel jsem zatim jen tohle http://praha.idnes.cz/probostska-jezera-nedaleko-prahy-se-mozna-promeni-v-ceskou-rivieru-1pn-/praha-zpravy.aspx?c=A110602_1595732_praha-zpravy_sfo

600 Petr Petr | E-mail | 7. června 2011 v 20:50 | Reagovat

http://www.brandysko.cz/data/File/listy/ML_cerven_web.pdf
Městrské listy - červen : strana 19 - rozhodovat o tom bude zastupitelstvo v srpnu

Zobrazit novější komentáře

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.